کد خبر: 1223756
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
بازگشت فخری به تیم ملی شمشیربازی 
پیمان فخری می‌توانست بهترین انتخاب برای تیم‌ملی شمشیربازی ایران باشد. تیمی که اگرچه در حال برگزاری اردو در کمپ مربی فرانسوی است، اما هیچ حسابی نمی‌تواند روی این مربی در المپیک باز کند و این اصلی‌ترین دغدغه سابریست‌های ایران بود.
دنیا حیدری

جوان آنلاین: پیمان فخری می‌توانست بهترین انتخاب برای تیم‌ملی شمشیربازی ایران باشد. تیمی که اگرچه در حال برگزاری اردو در کمپ مربی فرانسوی است، اما هیچ حسابی نمی‌تواند روی این مربی در المپیک باز کند و این اصلی‌ترین دغدغه سابریست‌های ایران بود. دغدغه‌ای که فدراسیون شمشیربازی ایران با انتخاب پیمان فخری به عنوان سرمربی بدان پایان داد. 
بعد از جدایی امین قربانی از تیم ملی سابر ایران، فدراسیون شمشیربازی اعلام کرد کریستین بائو فرانسوی مربی این تیم تا المپیک پاریس خواهد بود، اما بائو عملاً به دلیل داشتن شاگردانی از کشور‌های دیگر نمی‌توانست نماینده‌های ایران را در پاریس کوچ کند و همین مسئله باعث شد فدراسیون به دنبال گزینه‌ای مطمئن‌تر باشد و چه گزینه‌ای مطمئن‌تر از پیمان فخری که امتحانش را هم پس داده است. 
علی پاکدامن، ملی‌پوش سابر ایران پنج‌شنبه با انتشار تصویر خود و پیمان فخری، سرمربی سابق تیم ملی و نوشتن این متن که «یا راهی خواهیم یافت، یا راهی خواهم ساخت. بیا که منتظریم فخر شمشیربازی ایران»، زمزمه‌های بازگشت فخری به تیم‌ملی را سر زبان‌ها انداخت. پستی که بازنشر آن از سوی فخری مهر تأییدی بر حضور دوباره او به عنوان سرمربی در تیم‌ملی سابر بود. 
فخری همچنین در گفت‌وگویی که با سایت تسنیم داشت، تأکید کرد یک ماهی از توافق او با فدراسیون شمشیربازی می‌گذرد و به زودی به ایران بازخواهد گشت: «مقدمات کار در حال انجام است و احتمالاً یک ماه دیگر به ایران می‌آیم.» 
فخری در حالی به عنوان سرمربی تیم‌ملی‌سابر ایران انتخاب شده که ملی‌پوشان این رشته این روز‌ها در اردوی فرانسه و زیر نظر بائو در حال تمرین هستند و قراری هم برای تغییر برنامه‌های تمرینی آن‌ها نیست: «با توجه به اینکه برنامه‌ریزی این اردو از قبل انجام شده بنابراین همانطور پیگیری می‌شود، اما قطعاً قبل از مسابقات قهرمانی آسیا اردوی فشرده‌ای را در ایران خواهیم داشت تا برای این مسابقات آماده شویم. پس از آن نیز اردو‌ها به‌طور مستمر تا المپیک پاریس ادامه دارد. کریستین بائو از دوستان صمیمی من است و ارتباط نزدیکی با او دارم. خودم او را به فدراسیون ایران معرفی کردم، اما با توجه به قراردادی که با کشور‌های دیگر دارد، قطعاً اینکه در بخش انفرادی در کنار بازیکنان ما باشد، امکانپذیر نخواهد بود.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار